Kaa-chiingg

Tuesday, August 10, 2010

Terawih...Ragam orang sembahyang


Aku baru jaaa selesai sembahyang terawih...
seronok weihh..
lama dah tak sembahyang terawih..
kat tempat orang pula tu....


best memang best...
sebab imam tu sedapppp sangat baca
waahh...

tapiiiiii....
kenapa dalam saf itu....
ada budak kecil yang tak akil baligh lagi??
tak tahukah mereka budak-budak tak boleh masuk saf??
kene duduk belakang...
aduuhhhh....
muka-muka mak macam pandai-pandai...
takkan hal kecil macam ni pun tak tahu??
aduuiii...
rasa bersalah rasa tak best semua ada masa sembahyang itu
macam mana???
bukan satu saf...
2 hingga 3 saf pula tu
addoiiii,......

mode: seronok nak puasa....
tapi tak best sebab sembahyang da kurang kusyuk
wawaaaa

3 comments:

::cdot the dot:: said...

tepuk jek kpala mak dia b..

Kazaztan Team said...

betui la...mmg akan mengganggu

Anonymous said...

Sebab mak dia ada pelajaran buat begitu.. Jangan sempit dgn mazhab. Mungkin mak bapak dia bermazhab lain ataupun berfikiran lebih terbuka daripada sebahagian org kita yang mengaku Mazhab Syafie dan terlalu fanatik hingga tak berani mengambil pendapat lain. Kalau budak tu buat bising, cubit telinga :D hehe..

Ka-Chiingg