Kaa-chiingg

Friday, September 3, 2010

selamat berkemas!

Alamak...!!
rupanya sejak berpuasa ni...
belog ni pun berpuasa jugak yaa...
ampunnn deh...
bz..bz....guwe bz yang amat...
urus rumah yang sekangkang kera ni...
alahh...rumah lama....tapii..haruslah di jaga...
jangan mentang-mentang rumah buruk...
dibiar terus kayu tu mereput buruk...
kesian tuan rumah...
i mean...
orang tua di rumah
dan kesian kau laa jugakk...
yang duduk,tidur,makan,mandi menetap dirumah tu...!!

aku sibuk mengecat dinding rumah
dalam rumah..bukan dinding luar..
kalau dinding luar konfem la aku upah orang jer...
tak kuasa aku nak panjat rumah berpuaka bungalow kayu tiang tinggi ni...

camnilah rumah aku....tapi versi moden laaa.... boleh imagine tak??


esok2 aku bagi tips mengecat rumah...
hari ni intro jer... 

3 comments:

::cdot the dot:: said...

bby nak gi banglo b..

Kay- said...

haahaaa....jemput la datang beraya nanti yerr...;)

Najmi Faiz Abd Latif said...

rumah ape nie

Ka-Chiingg