Kaa-chiingg

Wednesday, September 29, 2010

Zebra The White Lion (Zebra Ink Hitam Dah Habis~)

Tengah saya mencari data untuk singa dengan zebra di Afrika..
 saya terjumpa sesuatu...





ni namanya ZEBRA INK HITAM HABIS waktu nak print...
tak pun...zebra fotostat..
hehehe...
agak pelik laaa werne cik zebra ini...
mata pun putih...
ni baru nama berputih mata.....

apa-apa  pun ini zebra bukan calang-calang zebra
zebra ni zebra albino...
al-fatihah.....


11 comments:

ahchOng's said...

ni aku rasa dia mandi klorok kot..tu yg luntur kaler hitam

Cik Cyida said...

walaweyyy~ de kat msia ke ni?

hiro said...

abino.

Frodo Baggins said...

kaler yg sexy.
serius weh!!!


>>__<<

za petrelli said...

hhahahhaa..albino

eiffel said...

kahkahkah!!!ayat agak camtaek di situ!!!!

||aLeaSaRa|| said...

wah tq 4 sharing!tak pnh tgk.yelah pakai clorox ni...

Huszaini said...

zebra pun albino gak! bukan manusia jer!

Najmi Faiz Abd Latif said...

adoiiii, macam2 benda pelix kat dunia nie...

rossoneri said...

lol comelnya..rambut dia pun dye rambut yg sama lagi...salon mana dia gi nih

ain fathihah said...

adik saya pernah tanya, zebra ni hitam berbelang putih, atau putih berbelang hitam?

huh

Ka-Chiingg