Kaa-chiingg

Tuesday, March 22, 2011

Hujan ni Asid Ke Aku Yang Lembik

Hari ini sehari Shah Alam hujan
Syiiioookkkknyeeee~~~
weeeeeeee
sejuuuuukkkkkk!!!

*cam nyaman je ko buat camtu eh

Tapi kelas saya hari ini bermula pagi hari lagi
aishhh

Best tu kalau dapat sambung tidur masa hujan macam ni
sejuk jeeee kan kan kan
 
Pendekkan cerita
Aku redah je hujan pagi tadi sebelum pergi kelas
bukan lebat pun
Takat rintik-rintik halus macam tu
Sampai je kelas aku
Terus sakit kepala aku
Badan aku semua bisa-bisa
sengal-sengal
*da la kelas ustaz cu*mel arini
 
Dah hilang konsentrasi aku pagi tadi
Gila cepat kesan kena hujan tu kat aku
kawan-kawan aku kata aku yang LEMBIK
tak mungkin laaaaa!!!!!!
menggila jugak aku cuba menahan kesakitan satu badan
tak tentu arah aku jumpa supervisor aku tadi
petang pulak aku ada oral test...
nasib aku menghafal sakan malam tadi

tengah hari aku telan PARACETAMOL
terus flat
panas gila badan aku
 gila laaa punya hujan!!!!
 
Persoalan: Hujan ASID ke aku yang lembik sebenarnya?
 
 
Pengajaran:  Belajarlah awal-awal kerana malang tidak berbau..........





1 comment:

Unknown said...

same goes to me... feel everything not right today lepas kena ujan...

Ka-Chiingg