Kaa-chiingg

Friday, March 25, 2011

Sang Merong Mahasuasa?

Weeeeehuuuuu....
It's Friday today~~

^_^V

bukan hari jumaat yang aku nak ceritakan....
tapi HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA.....


akhirnya aku dapat jugak pergi tengok ini merong
ok lah
not bad lah
so-so lah....
huh
expression di atas itu tidak benar sama sekali....
it's SUPERB!!!
betul kata 'housemate' aku
masa tengah tengok tu terlupa tengok cerita buatan Malaysia
serius der
sangat - sangat -sangat best!
*lebey-lebey plak 

aku jarang ke tak pernah tengok cerita melayu kat pawagam
kali ini beriya aku mau tonton 
best!
tak reti plak nak buat sinopsis cerita ni kat sini
walaupun ada jugak kecacatannya
tapi semua tu tak diambil kira
sebab keseluruhannya memang hebat

ada babak tuan puteri tengah mandi tu aku keliru sikit.....
 haishhh.......


*pak kesom ni da cam orang utan aku tengok


*ini kemawas...the botak man...hehehehehe

ngeeeee.....

4 comments:

.sweet-ants. said...

oh prince marcus~~~

suri skaliskaLa said...

tak tangok lagi citer nihh.nak tgokkkk.

Hasrol Nizam said...

time mandi tu berdarah hidung.hehe..

tapi two thumbs up. harap cerita lepas ni lagi mantop

Kay- said...

cik semut: waahh...angau lettew dgn prince marcus...

suri skaliskala: disyorkan meenonton ye...

serol: tau takpe!!! bugel kah??

Ka-Chiingg