Kaa-chiingg

Sunday, June 6, 2010

cdot ku sayang...

Blogger ::cdot the dot:: said...

embun : senyumm..senyum...

abc : xmo la pnggil nama tuh...

ok..kita tolak kote frodo!!eh?? peluk dlm2 la...

*napa? sapa buat ko, sapa kacau ko?aku bobbit dia nti...xmo la ngis, musyuk..nti aku meratap sama *...

June 03, 2010 9:17 PM


cdot dangdut. tu lah nama yang aku berikan padanya setelah dia pura-pura memanggil aku dengan tak sengaja dengan panggilan Kak Ziana. dulu........duluu......suatu ketika dulu dia tak peduli aku....laa ni dah pandai rindu...


Blogger ::cdot the dot:: said...

musyuk...

gi mana ni?? dah la anje tunggu..jgn la buat anje camni...


musyuk dtg la...bole kita laga nenen kejap...

June 6, 2010 11:40 AM


nenenku dan nenenmu...mana lagi besar?? aku x punya susu yang boleh dinikmati...tetek jer besar..tapi puting ku kecik...alaa...


cdot,aku x sangka ko ingin sama meratap bersamaku....terima kasih cdot...aku tau kau sayang...aku pulak yang rasa termalu....aku terlalu sangap la cdot...ko pulak pegi course lama giler...2 minggu....konfem aku akan sangap lebey nanti...



**motip entry??

kasih sayang seorang kawan yang buat ku tersentuh...

luv u cdot


**bukan entry berbaur lesbo.siapa fikir kami lesbo...aku ketuk pala korang laju2 guna kasut tumit tinggi aku ni haaaa awas!**


6 comments:

Farid said...

korang berdua meh peluk aku!!!



weeeeeeeee~

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

kagum gila aku dgn tulisan ajaib nih..

mirachantek said...

kamu berdua jangan peluk farid!


XD

abc+milo said...

fuuhh....sib baik mirachantek bitaw jgn peluk...thankx mirachantek...aku taw..mesti farid ni bau longkang kan kan kan??? eeewwwwwwwwwwwww~~

eh..alvin ko x larang pulak ek?~
ngehehehee...alvin, aku bukan ahli silap mata derrrrr...

::cdot the dot:: said...

musyukkkkkkkkkkkkkkkkkk..........

ko bodoh hek...kot ye pun sangap xmo la tunjuk lebih2...

tunggu aku blk ye, pakai wangi2...seksi2...

nenen jgn bg tutup lebih2..nti aku tak stim...

aku rindu.....ko tau tak aku on9 ni curi2 kat luar..aku tak tahan rindu ko...

aku sangap...aku nak ko...

huwaaaaa....lamanya 2 minggu...

alamak..faci aku dtg...

bye musyukkk....rindu sgt2....muahhhhhhhhhhhh....SANGAP!

abc+milo said...

alalalaa cdot mucukkkkkkk.....




dunia tahu betapa kita saling mengasihi hug u so much!! muah!!

baek2 kt hutan tuuu......

fasi tu ape?? jangan curang yerrrrr....aku cubit puting ko laju2!! awas!

Ka-Chiingg