Kaa-chiingg

Wednesday, June 16, 2010

Layan vampire diaries

Pernah dengar 'The Vampire Diaries'??

Haaa....
ni vampire the series....
cam twilight
tapi vampire-vampire
aka pontianak
dalam vampire diaries ni
lagi HOT
lagi handsome
lagi berketul-ketul badan dia....
mesti laa 6pack kan...
*sedap kene peluk tauuuu
caiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.............
susah nak kate da....

ade siapa-siapa yang da layan cerita ni??
saya da tak sabar nak tunggu season kedua cerita ni
and.....
dah tak excited lagi dengan twilight milight tu....
serious woooo....


pontianak twilight tak boleh kene matahari kan...
haaaa...
dalam vampire diaries boleh....
relax je kene matahari...
takde hal der...
sebab...dia ada guna cincin yang melindungi dirinya dari
TERBAKAR woooo...

dari kiri: Stefan Salvatore, Elena Gilbert and Damon Salvatore

da nama family name sama...
jadi stefan n damon are brothers
sorang baik sorang lagi jahat
best woooo adik beradik pontianak bergaduh
berebut elena...
sebab Elena punya muka
sama dengan GF dorang lebih 150tahun yang lalu
iaitu Katerina

kiri Katerina...kanan Miss Pearl

mereka pun ada benda yang diorang alergik
cam superman takutkan kryptonite
vampire ni takutkan VERVAIN
sejenis herba


nak tau lagi lanjut...
pergilaa carik cerita ini...
layan dari season 1 episode 1
best!!!!!
4bintang dari 5

9 comments:

nabilah_2908 said...

cite ni mmg besh...mmg tk miss setiap episod.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
DI KALA INI

Hasrol Nizam said...

tak pernah tgk pun..tp dgr org ckp mmg best pun

abc+milo said...

nabilah_2908: skg da ade kat 8tv..tp tgh tunggu season 2........

serol: watpe dgr org ckp????pg laa tgk!!!

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

aku nak tgk cerita hantu india..
geli mat skit..

hellioz said...

vampire...
hm....

gwa xmenat la vampire muke gay
xmenakutkan lgsung

gyahahahahah~

::cdot the dot:: said...

saya adalah peminat cerita antu CINA!!

dan saya membela seorang antu CINA yg telah memberi saya 3 anak antu..

terror kan antu cina itu!!

hanys said...

br tgk cite ni,
sbb utama: hero HENSEM!!
sbb sampingan:yg jahat pon HENSEM!!
heroin SANTEK!!
cerita nye lbh kurg mcm TWILIGHT!!
muahaha XD

Frodo Baggins said...

layan upin ipin lagik hot!
hahahahhahaha ...
muka2 vempire ni ingatkan wa
pada ricky martin yg gay itu.



>>___<<

aleen adela akoo ^_* said...

twiliight memang da xmenarek.citer slow je.nk kate vampire xmcm vampire,nk kate bkn vampire pon xjugak.hu3
eh,abg frodo pon ade kat cni?keh3

Ka-Chiingg