Kaa-chiingg

Wednesday, June 2, 2010

KEMPEN KAMI BLOGGER PICISAN MENENTANG KEKEJAMAN ISRAEL!!

"Apa guna kawan, kalau tak boleh disusahkan" - AbcMilo



"apa guna follower berjuta2
kalau tak boleh tolong settel kempen picisan ni" ~ Bon Alvin


Kami sikit pun tidak merasa susah atau terbeban untuk sama menyokong kempen Menentang Kekejaman Israel lahanat itu...

Sebolehnya, kepada semua follower ABCMilo silalah sertai kempen ini....dan war-warkan kepada follower-follower anda yang lainnya...Dan jangan lupa sertai page FB ini




tiada ganjaran akan di berikan
Hanya kesungguhan dan keikhlasan anda
mampu kami ucapkan dengan terima kasih!!!
(AJK Masjid Kampung Batang Berjuntai)


Untuk AJK Masjid Kampung Batang Berjuntai


16 comments:

Frodo Baggins said...

boleh wa peluk lu kuat2??

>>___<<


yer, apa guna kawan kalau x leh disusahkan.


((doa semua dalam lindungan-Nya))

abc+milo said...

aminn....

>>____<<

peluk ketat2 yer...usah lepaskan~

::cdot the dot:: said...

alhamdulillah.....

asalamualaikum kak ziana...

saya telah menjoin akak utk membuat entry ini...

akak adalah yg terbaik...

teruskan usaha akak..

YG IKHLAS


shidah!!

Pacifist said...

Sampai bila pemimpin dunia Islam mahu berdialog dan berjabat tangan dengan zionis laknatullah? Sampai bila kita harus melihat umat Islam disembelih? Sampai bila jihad ilmu, ekonomi, hawa nafsu akan berakhir dan ditukar dengan jihad Al-Qital pula? Disaat tentera Zionis membantai umat Islam, kita masih berjihad hawa nafsu? Ketahuilah selagi kita masih bernyawa,selagi itulah jihad hawa nafsu tidak akan berakhir, sedangkan jihad Al-Qital hanya pada waktu-waktu tertentu. Para sahabat(Rasulullah) berjihad hawa nafsu setelah kembali dari medan perang, sedangkan kita menolak untuk berjihad dengan pelbagai alasan. Kenapa kita tidak berjihad dengan semua jihad yang ada, dan mengikut kesesuaian waktu dan masa? Kenapa kita mengambil tanggungjawab lain untuk mengelak tanggungjawab yang lain? Sedangkan tanggungjawab itu perlu dipenuhi secara berturutan? Kenapa takut dengan kalimah JIHAD? Saya bukan mengejar mati, tetapi lihatlah apa yang berlaku di Palestin dan tanggungjawab kita, dan jika kita masih di takuk lama. Maka, saksikanlah drama air mata ini hingga ke anak cucu kita. Katakan pada mereka, itu sudah nasib mereka(Palestin) dan tiada apa yg mampu dibuat oleh kita.

izzatt said...

SOALAN BOCOR MATEMATIK UPSR,PMR,SPM 2010 KLIK SOALAN BOCOR MATEMATIK

jane said...

tembak dgn qunut nazilah ramai2 jugak jom

a walk to remember

Farid said...

AKU NGAN ALVIN JE WAT KERJA AJK B.B

DEPA YANG LEN XLEH PAKAI!!

HAHAHAH

paperpun thanz weh naekkan kempen nie... sokongan anda amat kami hargai!!!

thanzzz!!!

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

tgk tu frodo...

suka sgt peluk memeluk..jeles gua arr..


ABC 1 tapau..ikan bilis lebey ya...


thanks join kempen picisan ni..kita semua pejuang jihad maya..

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

apa guna kawan kalau tak bole peluk kuat2..


jom arr peluk ramai2..


haishhhh....

abc+milo said...

cdot: shidah dangdut tuh ker??? mantop gak weihhh...;)

pacifist: takbirrr!!!!

izaat: sini bukan belog budak skolah laa...xpe,pepon tengs...nnt aku tnye akak shidah dangdut nye anak perlu ke tak soalan bocor ko tu....thankx again.


jane: aku setuju ngn ko!! Wajib hapal doa qunut!


Farid: buat apa susahkan benda senang...betul kan? ;) same2 kita berjuang ok...

Alvin: walaupun ko xde rumah harga 8 juta, tp aku tau kalau stakat nak tapaukan 8juta abc utk blogger2 yg penat sokong kempen ko ni pasti no halnyeeee....kan kan kan??

peluk ketat2 semuaaa...usah lepaskan!

::cdot the dot:: said...

aku hengat frodofrog pnggil ko ziana..

bahabi..

tetiba bebal aku dtg plak...

meh sini peluk sikit..lama2..ketat2..dlm2...

BalqisShafiqa said...

salam ziarah.
kempen ni berjaya.


buat ajk kampung batang berjuntai,
mereka memang da boom!

abc+milo said...

cdot: ko jangan la marah frodo jagung pop ku.....ecehh ;)

meh cni cemolotttttt ketat2!

balqis: yerr...mereka budak baek kan kann.....rasa nak peluk mereka semua x mau lepas!

;)

Frodo Baggins said...

yahhhhhhhh ....
sile lah pelokkk
kami berlapang dada!



sioottt, baju merah bawah ni. pe hal wa x prsan b4 ni. yer ... wa mmg lemah ngan merah n putih. titik. wakakkakakak ...


semacam jer beliau angkat kaki tu. wooohaaa!

abc+milo said...

alaa.......x kan ko x pasann weihh???

isk iskk....tu utk ko laa....seyes sexy kan kann....muekekeke.. muah!

meh sini duk celah sy mehh....

::cdot the dot:: said...

musyuk...

gi mana ni?? dah la anje tunggu..jgn la buat anje camni...


musyuk dtg la...bole kita laga nenen kejap...

Ka-Chiingg