Kaa-chiingg

Monday, July 19, 2010

Berubah


seminggu ni aku memang kurang sihat
sakit tengkuk
korang pernah tak rasa sakit macam dipijak-pijak kat bahu tu??
haaaa....perit giler rasanya...
macam nak mati pun ada...
orang bilang...ada..."sesuatu" di situ...
hishhhhhh......tolong jauhkan!!!
nauzubillah...
tapikan..,kadang kita kena percaya benda halus ni kan kan..
sebab "benda" itu agak seni...
disebabkan sakit ku ini
aku juga terasa diri sudah berubah
pukul 7.00pm dah pengsan tak ingat
pulak tu pukul 1am atau 3am mata automatik celik
perut rasa lapar....

dan terasa ingin pergi tangkap ayam jiran seblah rumah
dan ratah macam tu jer.....

aku sebenarnya....

BENCI DENGAN TRANSFORMASI INI!!



4 comments:

ice♥ice said...

mak aih..biar betol..takkan nk mkn ayam mentah2 kot..hehe :P

ahchOng's said...

aku rasa ada benda menumpang kt hang ni..baik p jumpa mbah dukun capet capetan ayoh dong~

abc+milo said...

ice: tu arr..aku pun rs x best nii...

ah chong: mana mau cari mbah dukun donkkkk??? ayuh tolongin guwe~

::cdot the dot:: said...

b....napa ni?? napa tak bgtau bby????

Ka-Chiingg