Kaa-chiingg

Saturday, July 3, 2010

Oh-My-Bra!!


Serius aku tak boleh terima kenyataan yang memalukan ini!
Aib sungguh!!
Sungguh mengaibkan!!
Waaaa~~~~
Mana aku nak letak muka aku ni??!!`
Yer yer aku cakap Brazil akan menang!
Boleh pulak kalah dengan Belanda

OMG!!
OhMyBrazil~!!


T___T

Kemaluan ayam betul laaa....
Tak suka!! Tak suka!!


Tengok bola tu...tengok... tengok...bola tu untuk di tengok bukan di tendang yer..


13 comments:

@yuE said...

hoho..aku baca tajuk entry...





tertipu...


ni yang aku marah kat bola nih...(-_-")

.sweet-ants. said...

heh tau xpe
punye la tunggu kaka sumbat goal
last2 gigit ujung jersi jer
wargghhhh..

abc+milo said...

@yuE: ko nihhh.....gelabahh gilerr....weeeeekkkk wekk~~ ;p

sweet-ants: tuu arrr...kaka wat kechiwa!

Hasrol Nizam said...

brazil dh klh. jom sokong spain jom.. :)

@juera said...

skong jerman plak r..ekeke..tp ttp plih kaka..hihi

abc+milo said...

serol: waaaaa~~ spain ade sape?? gtaw sapeerr????

@juera: yeah yeahhh...kaka tetap di hati~!

ceritalebat said...

brazil kena beli snijder kalau nak menang..haha

abc+milo said...

ceritalebat: alaaaa...x main la beli2...isk iskk xpe xpe...hidop umpama bola gakk...bulat..tonggang tebalik!

mirachantek said...

aku bergantung harap ngn argentina ngn spain je sekarang ni

::cdot the dot:: said...

hmmmm...bby tak tgk bola ni..

tapi bby timbang2 BOLA yg itu..

b nak tolong timbangkan??

alvin takda umah harga 8juta said...

ni semuanya salah padang bola..

Linglung said...

itu le org cakap..bola itu bulat..

malaysia pun boleh mng dgn brazil...erm..ermm..lupakan!

Farid MOFASAD said...

loser!!!!






>>__________<<

Ka-Chiingg