Kaa-chiingg

Thursday, July 29, 2010

Lelaki Menyakitkan Jiwa

Tajuk pun da terang dan tersuluh...
Lelaki memang suka sangat buat perempuan sakit jiwa

kenapa lelaki suka membezakan kawan dia sendiri dengan awek dia?
kenapa buat GAP yang sangat besar antara dia dengan awek dia?
Perlu ke nak buat tu semua?
Motif misi buat jurang tu?
Apa guna couple kalau nak ada jurang??
Baik tak payah!

Sebab tak percaya kat awek dia sendiri?
tapi percaya kat orang ntah hape-hape dari awek dia sendiri?
camtu?
kalau takat kawan je takpe...
ni yang tak kenal pun nak sapu gak pahal??


)(*&^%$%^&*()_(*&^%$


MODE: BENGANG NAK MATI








3 comments:

mirachantek said...

aku pun sangat benci dengan orang macam tu,
dan...sedang berlalku juga pada aku keadaan nih

::cdot the dot:: said...

b napa ni b??? sapa kacau b??

abc+milo said...

mira: ko pun same ker??? aduiii

cdot: kay nii...dia tgh jiwa kacau...kasihan dehh.....b ok jer kt cni...sedang menyemai chenta bersama bby ;) hehe

Ka-Chiingg