Kaa-chiingg

Sunday, April 25, 2010

asal kau tak reti nak paham bahasa?

entry ini khas untuk seekor lelaki yang tak pernah nak faham bahasa


dia ni suka nak cabar-cabar aku
suka nak main-mainkan aku

woii...
ingat aku heran sangat ke??
da berapa kali kau mintak?
nak sangat kan?
dah jemu bosan muak nyampah dengan perangai VAVI kau tu
go to hell!!!!
jangan sampai DELL ni jadi benda lain!!!
faham??
tak habis-habis NAK MENIPU!!!!!
agak-agak aaaa nak menipu
tak masuk akal
tak logik langsung
ingat aku ni haiwan ke binatang tak boleh nak fikir?????
pentingkan diri sangat kan??

4 comments:

Hasrol Nizam said...

ish..ade orang menipu ke?
sabar yek cik abcmilo

.sweet-ants. said...

who post this?
ryna or kay?
hiks

abcmilo said...

hish..ade pule org mengomen..
adoi..
serol:besela manusia-manusia yang tak sedar diri da dpt layanan baik..die bagi kite taik..
da kite dpt taik...tak tau nak balas ape..pegi mampos je kan

cik semut: mwahaha..sape la yg slalu beremosional lebih skg ni?mcm2 manusia carik pasal dgn aku skang ni nape weiihh???

Frodo Baggins said...

>>___<<


kalau nak mintak tolong bg jurus lintang, wa boleh aturkan bg pihak. hahahhaha ~~~


dell tu bertukar jd trnsfmer pown best! hahaha

Ka-Chiingg