Kaa-chiingg

Sunday, April 11, 2010

BEN ASHAARI

Malam tadi lelaki ini hantar mms pada saya. Ternganga saya sekejap. Dalam hati pose tak boleh tahan....ko saje nak goda aku yeh... huhuhuu... Korang kenal tak siapa dia ni?? Hahh...kalau nak tahu dia ni la BEN ASHAARI--seorang lelaki yang giler kuase sekarang ini sangat meletop-letop dalam dunia beloging seMalaysia. Ehh...rasanye bukan setakat seluruh Malaysia je kot....dia dah round hampir seluruh benua di mukabumi ini. Memang muke tak malu dia nih....suke skodeng-skodeng belog orang pastu dia kutuk-kutuk habis belog yang dia dah singgah. Teruk tak teruk??? Ehh........kenape tak percaye eh? (nada dalam iklan CIMB dulu-dulu yang lelaki ah-cai mata bulat dengan Adibah Noor tu...)

Mestilah korang tak percaya kan kan....sebab dia nih tak pernah nak kutuk-kutuk orang. Hahaa...naseb laa sesaper yang kena kutuk dek Abang Ben yang hensem lagi mulia ini... Dia sentiasa beri puji-pujian. Kadang pujiannye sampai tak masuk dek akal cececeehh...mengarut sekejap di situ. Tapi dia belum pernah beri apa-apa puji-pujian untuk belog saya. Alahai Encik Ben, jangan nak main sorok-sorok dengan saya yer....tetibe...

Siap mms saya gamba pose maut kamu yang tak boleh belah ini mesti ade motip nii....kan kan?? haihhh.... luluh, kecur, kecut, meleleh-leleh cair hati saya tauu.... ;) awwww....gatal kamu!!! Yer lah... nanti saya buatkan bunting besar-besar paaaalllinggg gedabak meletop untuk kempen "Pencarian Lelaki Malaya Terakhir". Saya undi BEN ASHAARI. Pasti! Jangan risau. Saya akan pastikan Encik Ben menang kali ini. Duit dah masuk dah... Saya dah cek akaun semalam. Terima kasih. Hahahahaa..... Hadiah kan?? bukan rasuah kan?? ;)

Motip??? Sesaje.... ;)


nak tau ngape tetibe sy mengarut segala sila kelik di sini dan di sitok



7 comments:

BEN ASHAARI said...

hahahahaha... amboi amboi amboiii

abcmilo said...

alamak..hai encik ben ashaari...
selamat tengah hari..
da makan?

Ain said...

tahniah sahut cabaran...

abcmilo said...

errrkk....saya lari tajuk ker?? hahahaaa.....seyes mamai pagi tadik ngeee...

Hasrol Nizam said...

ape cer ni..tak paham dibaca berkali2..hehe

abcmilo said...

encik serol...sy pn lagik tak paham dgn kerja si ryna nang nang nang ni..
wooiii ryna...ape ni??mengipas ben ashaari??motippp???

abcmilo said...

alamakk...lupe lah nak letak link ben kt dalam entry tu....jap aku edit.

Ka-Chiingg