Kaa-chiingg

Friday, April 30, 2010

Dresses Made From Newspapers, Jerseys and many more

Nak kongsi sesuatu tentang recycle...
Designer Gary Harbey mencipta baju-baju dari barang-barang yang dah tak digunakan lagi
macam surat khabar lama, jeans buruk, lampin buruk jersey buruk ke..
kalau dijual kat kedai mamak baju..ada orang nak beli tak??
sanggup ke nak pakai kalau bagi PERCUMA??
meh layan gambar di bawah....


macam kertas kotak pencuci muka...sabun cap betik


wowww...camane kalau kertas ni kene tiup dengan angin??kehkehkeh


kain beg nyonya....zaman sekarang da jadi baju


siap jadi stokin tu jersey...


haaa...jeans buruk jadi baju...

credit to Yahoo!


2 comments:

msrh's said...

yg membuat tu sgt kreatif ^^

Amri Bahruji matPuisi said...

cantik giler... tpi y pelik tu, sanggup dorang pkai baju ni.. kotor giler kot..

kalu la baju ni dipaki artis hollywood ke academy,, habis sume org x dekat kat die.. hahahaa

Ka-Chiingg