Kaa-chiingg

Wednesday, April 7, 2010

Fakta Itu Bukan Auta

haii..
nak update....
sebelum sambung buat kije lagi nanti..
saya teringat entry dulu pasal fakta-fakta yang kita tak tahu
saya nak buat lagi hari ini...
sharing is gorgeous!!!

1) Komik Donald Duck diharamkan di Finland sebab Donald Duck taknak pakai seluar
*ngeeheehehe..tak malu punye itik


2) Perkataan yang terpanjang iaitu 'TYPEWRITER' sahaja yang boleh ditaip dengan
satu baris dari keyboard komputer
*ha'a laaa.....

3) Rama-rama merasa dengan menggunakan kakinya
*hoooliaaaww......

*hai..tgklaa..i tgh rase munge ni gune kaki i...sexy tak?grrrrr...


4) Coca cola sebelum ini warna HIJAU


5) Sangat mustahil untuk menjilat siku
*hahaa...mesti terus cuba jilat siku...hahahahah

6) 2.04kg sinaran matahari memanah tepat ke BUMI


7) Kira-kira 25% sebab mesin fotostat rosak seluruh dunia adalah kerana manusia duduk atas mesin itu atau diorang fotostat b*ntot mereka
*adooiiiiiiiiii......takde bende lain ke nk fotostat


8) 9 dari 10 orang yang kena panah petir terselamat
*ade ilmu kereta kebal nihhhh.....


*argghhh....


9) Kekerasan air batu aka ais sama dengan keras konkrit

*korang ske kan kunyah-kunyah ais...naah hambek......kunyah aaa sambil tido..

10) Purata sebanyak 6 juta HAMA ada di katil tidur di rumah
*uisshh....patut aaa rase cam ade makhluk di sebelah...rupenya 6juta hama

11) Nyamuk ada 47 gigi
*patut aaa sakit kene gigit!!! kalahkan vampire tauuu nyamuk ni!


12) Kebanyakkan gincu diperbuat dari SISIK IKAN
*ikan ape haa??ikan bilis?


13) Kelawar akan belok ke kiri bila keluar dari gua
*kidal ke kelawar ni??adeiihh...aku same dgn kelawar laa ni??KIDAL??



14) Lipas mampu hidup selama 9 hari dengan kepala tertanggal atau terputus atau diputuskan oleh manusia atau terpotong ketika manusia sedang henyaknya dengan selipar jepun



15) Semua angsa (swans) di England hakmilik kekal Queen
*bukan Bella Swan dlm Twilight okkkk

jangan kacau i..nnt i repot kat Queen!


16) Lelaki 6 kali lebih senang kena petir dari perempuan
*jangan jalan sebelah lelaki tika petir sedang sambar nyambar

17) Buah epal lebih mujarab untuk menahan mengantuk

18) Semut tidak pernah tidur
*malah ia juga bukan mengalami insomnia

2 comments:

shafiq said...

haha.. menarik ! btw, fakta no 2) btol la kan.. ;)

Mr Kamikaze said...

Biar betul cocacola dlu2 warna hijau..

auta eh...

Ka-Chiingg