Kaa-chiingg

Monday, April 26, 2010

Ceria Di Sebalik Mendung Gelap

pagi-pagi tadi bangun...
terus cari si SADIN itu

hehe...



dia dah sihat!!!!
yeaaayyy!!!
hidungnya pun sudah bersih..
tinggal bekas cakaran sikit-sikit lagik di dahi itu
kat badan dia pun ada sikit sikit bekas cakar

cisss..bedebah betul kuning gangster itu!!!!
kunun-kunun kau dah otai aaaaa kat kawasan ni?
kat kampung batang pinang boleh aaa nak gangster
bukan kat Uda laaa

3 comments:

Hasrol Nizam said...

ish2..gangster beno kucing2 tu..hehe

Anonymous said...

jgn di manja sgt menatang ni nti dia berak ats kepala

abcmilo said...

err...nape encik manis ini sangat marah ni?
adoii

Ka-Chiingg