Kaa-chiingg

Monday, April 26, 2010

Ceria Di Sebalik Mendung Gelap

pagi-pagi tadi bangun...
terus cari si SADIN itu

hehe...



dia dah sihat!!!!
yeaaayyy!!!
hidungnya pun sudah bersih..
tinggal bekas cakaran sikit-sikit lagik di dahi itu
kat badan dia pun ada sikit sikit bekas cakar

cisss..bedebah betul kuning gangster itu!!!!
kunun-kunun kau dah otai aaaaa kat kawasan ni?
kat kampung batang pinang boleh aaa nak gangster
bukan kat Uda laaa

3 comments:

Hasrol Nizam said...

ish2..gangster beno kucing2 tu..hehe

.sweet-ants. said...

jgn di manja sgt menatang ni nti dia berak ats kepala

abcmilo said...

err...nape encik manis ini sangat marah ni?
adoii

Ka-Chiingg