Kaa-chiingg

Friday, April 16, 2010

Bumi Kena Serang

Bumi kena serang??
Haaa??
Dengan siapa?
Dari mana?
waaaaaa....
mana nak sorok sembunyi kan diri ini


bumi tu territory aku...ko jangan nk nyebuk!!


Kenapa?
tak percaya?nahhh baca.....
betul laa weiihhhhhhh

terjadi pada suatu pagi di rumah sewa memberku
(dalam bulan februari...hehe...lama da rupanya)
lepas buat projek forecasting itu...
kami semua tidur..dalam pukul 4-5 pagi kot
tiba-tiba......
bunyi ala-ala bom jatuh ke bumi...

BOOM

BOOM

BOOM

aku ternampak satu mesin sangat besar depan rumah aku kat johor
aik...tadi kata tidur rumah sewa member???

orang berlari bertempiaran takut kena sedut dengan mesin raksasa itu...
oh tidakkk....alien datang menyerang BUMI ini...kat johor plak itu....

BOOM
BOOM

BOOM
BOOM


berasap-asap dah kawasan rumah aku kena bom..
tiba-tiba mak aku jerit....
"cepat...masuk bawah tanah...
abah baru buat basement
cepat...nanti kena sedut..."
aku pun lintang pukang lari ikut mak aku....

bunyi lagi

BOOM
BOOM

BOOM
BOOM






tiba-tiba ada suara bagi salam
'assalamualaikum'
aik??alien pun tau bagi salam ke? bagi salam sebelum sedut orang ke??

"kami dari pejabat kesihatan...
nak cek rumah ni ada pembiakan aedes tak"
aku bukak mata...
alahai....
mimpi rupanya.....
nasib aku tidur kat dalam bilik..
takde laa malu bila pegawai tu menerjah masuk...
tapi kenapa aku mimpi sampai alien datang weihh?
kenapa alien????
alien datang serang ke bumi?
aku taktau apa aku fikir sebelum tidur....
padahal orang ketuk pintu cam hape?
member-member aku kat luar langsung tak dengar???
adooiii...

sebenarnya...aku memang suka mimpi aneh-aneh kalau ada sound dari keliling aku
dulu pun masa tengah tidur...
tiba-tiba terasa dunia tengah kiamat...
sempat lagi fikir...alamak hari ini hari jumaat..
bila buka mata...
orang tengah potong rumput kat depan rumah aku

macam-macam lagi bunyi yang kuat-kuat mesti jadi mimpi aku...
adoiiii

5 comments:

joegrimjow said...

xsabar nak tengok ironman - tiba2!

heee
;)

sweet.ants said...

lerr mimpi ke?
x aci btul

rizal jabai said...

hahahahahahaah..memang besh mimpi tuh,xyah gi tgk wayang da..huu


ni abc mst selalu mimpi mandi laut

main hujan
berenang2 kn..


bile bgn kompem kencing atas tilam....hahahaha

rizal jabai said...

hahahahahahaah..memang besh mimpi tuh,xyah gi tgk wayang da..huu


ni abc mst selalu mimpi mandi laut

main hujan
berenang2 kn..


bile bgn kompem kencing atas tilam....hahahaha

Mario said...

len kali baca ayat kursi,al-fatihah sebelum tido... ambil wudu'... ok... hehe

Ka-Chiingg