Kaa-chiingg

Thursday, April 8, 2010

Lelaki Rajin Mengemas Pilihan Saya



aaawwwwww~~ seksisnye bontot itu ;)

Sudah pasti lelaki yang rajin berkemas tidak semestinya memiliki bontot seksis seperti ini okey...hahaha....tapi saya suka membayangkan lelaki yang rajin mengemas sudah semestinya dia adalah seorang lelaki yang romantik dan hensem dan manja ;) awwww.....gatal! okeyy...ini saya nak berkongsi fakta menarik mengenai lelaki. Dan sudah pasti saya dari dulu memang mengidamkan lelaki yang rajin bukan sahaja mencari rezeki tapi juga rajin dan cekap dalam mengurus rumahtangga. Heyyyy helooo~~~~~~ Kaum lelaki kan ketua rumahtangga...haruslah!! HARUSLAH -tak perlulah saya nak sambung ayat tu sebab saya memang suka sebut haruslah!!...haruslah begitu!!...

hmm.....sudah...okey...sila baca fakta di bawah ni


Pasangan yang banyak melakukan kerja rumah dikatakan mempunyai hubungan yang lebih intim dan lebih banyak berasmara.

ini contoh aksi kerajinan kaum lelaki

ini contoh pasangan yang sedang berbahagia...siap baju pun sedondon gitu ;) so sweet...ailike purple

Malah, jika pasangan sibuk melakukan kerja rumah, berkemungkinan besar mereka lebih kerap berasmara, menurut satu kajian terbaru.
Dr Constance Gager, dari Universiti Montclair di Amerika Syarikat berkata: Kami menjangka jika suami menghabiskan lebih banyak masa melakukan kerja rumah, isteri mereka kurang letih dan lebih gemar untuk melakukan hubungan intim.
Apa yang mengejutkan dalam penemuan itu ialah bagi suami dan isteri, lebih masa melakukan kerja rumah dikaitkan dengan kekerapan hubungan seks meningkat.

penat-penat pastu leh ngendeng-ngendeng pelok ;)

Tinjauan ke atas 6,877 pasangan berkahwin mengenal pasti memasak, membasuh pinggan dan membasuh baju serta membayar bil, semuanya dikaitkan dengan hubungan intim.

okeyy....saya nak bila dah tua nanti pun saya dengan suami macam pasangan ini jugak ;) cute kan...

Ia tidak kira berapa usia perkahwinan atau berapa lama mereka sudah berkahwin, penemuan itu adalah sama.

dan juga macam ni

***saya agak musykil sebab asyik dapat gambar pasangan mat salleh jer......apekah ini bermaksud lelaki Malaysia tidak rajin mengemas dan juga tidak romantik bila sudah tua??? haiiiyooooo~~

5 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

ekekek :) laki aku suka kemas umah tu..ngeee :)

nabila said...

heheheh...ade je laki melayu rjin..bapak sy blik keje je mseti lipat kain, jge anak, check buku adik2...menyapu..mengemas

masterly02 said...

sy lelaki rajin gak..huhu

Hasrol Nizam said...

owwwhhhh...baru tau..kalau kemas ikon kat dekstop sama2 camne lak?
haha..
ngarut sat disitu

abcmilo said...

ieda: untung laa dpt laki rajin mengemas..

nabila: bapak kite plak rajin menanam pokok....

masterly: iye laaa tu

serol: kalau nk kemas ikon same2 tu...same2 pegang mouse aa..same2 click delete...

Ka-Chiingg