Kaa-chiingg

Tuesday, April 13, 2010

Tuan Puteri Gebu




Menjelang petang memang saya sudah tidak ada mood untuk membuat kerja. Tengokkkk tuuuuuuu…..apa sudah saya buat!!! Hahaha…hepp!!! Biasa nii.... curik tulang! saya layan game comel di www.didigames.com. Tak tahu la korang dah tahu belom pasal web game comel kiut-kiut ini. Jika korang memang dah lama tahu, sila gelak beramai-ramai sebab saya jadik jakun secara tak sengaja petang tadik. Hahaha... ---gelakkan diri sendiri ke ape ni? ke gelak sebab dah lame tak gelak sorang-sorang. Haiihh... kronik sakit otak pompuan ni ehe ehe...(versi gelak malu meow meow)

Akak cina tempat kerja saya tu laaaa punya pasal. Dia memang hantu game. Segalanya dia terjah. Tetibe trasa jeles tengok dia main kelik-kelik benda comel-comel petang tadik. Apa lagi…saya pun cuba lah….alamakkk!! Terjatuh cinta la pulakkk….. Tak boleh jadik nihh…. Isk iskk….

Bagi saya game ini memang best! Best la bagi orang yang suka main game comel-comel macam saya ni... hahaha…. Best juga bagi orang yang jarang nak layan game macam saya... Sekali-sekala layan memang terasa best apa lagi jika otak tengah fikir yang bukan-bukan pasal si dia di sana stress dengan beban kerja dan masalah negara Bukan pompuan aje yang layan game comel tauu… Lelaki pun ade… **Memang ade... sebab terasa diri comel dan muda selalu opss...

Hehehe... santai-santai dipetang hari… Sesekali layan game tak ape kott…. Tak boleh selalu. Mampos nanti kerja berlambak-lambak tak siap. Sesiapa terasa nak test drive game ini (bagi yang tak tahu la yer....yang dah tahu shohh..shohh....pegi main tempat lain disini ngeengeeee) silalah kelik di sini sebabnye saya tak tau nak perjelaskan lebih detail mengenainya. Yang saya tahu ada baaaannnyyyaakkk pilihan nak decorate room ade, nak setup boutique ade, nak main makeup ade, nak berangan jadik pari-pari kayangan pun ade… nak berangan ade boyfriend hensem kacak macam Serol (tetibe) pun ade… lagi macam-macam ada….

\(^_^)/ daaa~~~


2 comments:

Kay- said...

aku baru perasan
kantoi ko tgh chat dgn aku kat window tu
muahahahahaha...
print screen cantek2 lain kali
adooiii

Kay- said...

tu la namanye curik tulangg :)) boleh nampak kan??? hahahahaaaa.... chat la, maen game laa...adoiii....ni contoh terbaeekkk punyaaa..

Ka-Chiingg