Kaa-chiingg

Wednesday, March 24, 2010

Baru Nak Bercinta Dah Curang!

Saya sedih


Saya nak minta maaf


Saya janji tak buat lagi


Saya mengaku saya bersalah


Maafkanlah saya...





Yee...saya tahu awak tak peduli...ehh..bukann..bukan begitu..


Awak buat saya berkecil hati...


Sebab awak macam tak peduli saya


Sebab tu saya curang---sekejap


Yeeee......saya mengaku saya curangggg....


Tapi baru je beberapa hari...


isk isk iskk....


Jangan hukum saya lebih-lebih...


Ye...saya terima hukuman yang awak berikan itu...


Saya redha...


Tolong jangan tinggalkan saya ye....


Saya menyesal...saya sungguh-sungguh benar menyesali atas segala perbuatan saya!!


Huhuhuhuuuuuhuhuu :((


Saya nangesss nii.......serius saya nangesssss......


uUUUuuUUuuUUuuuuuuUuuu.....






Awak tak akan tinggalkan saya kan??


Awak masih perlukan saya kan??


Awak masih sayangkan saya kan??






Saya tak rela kehilangan awak....


Saya sayangkan awak sangat-sangat...


Saya perlukan awak untuk mengisi segala kekosongan hidup saya...


Kalau awak takde, saya pasti sunyi..


Hidup saya takde ertinya lagi..






Kita baru mula bercinta


Awak pun tak kenal saya sangat


Saya pun tak kenal awak sangat


Berilah masa untuk hubungan kita ni..



Boleh kan??



Saya janji saya takkan curang lagi..


Walaupun untuk sehari..Serius saya tak tipu!!


SAYA TAKKAN CURANG LAGI!!!


Dan awak pun kenalah berjanji dengan saya jugak...


Janji yang awak tak akan TIDUR lagi!!!


Asyik tidur memanjang sebab tu saya kecil hati...


Janji yang awak akan beri saya pocket money setiap bulan!!


Kalau tak nanti saya sedih...sedih sebab awak tak mampu nak jaga saya


Saya perlukan awak untuk jaga makan minum shopping-shopping dan bayar PTPTN saya tau takkk!!!






Kalau tak, buat apa saya nak bercinta dengan awak....


Awak bukan orang


Awak tu alien


Awak pun banyak awek keliling pinggang


Saya ni entah orang yang keberapa dalam hidup awak


Awak cuma mempergunakan saya untuk kepentingan kerjaya awak...


kan kan kannn?? Elehh...jangan nak banyak songeh!

(tetibe emo di situ)


Asal awak tunaikan permintaan saya tu...saya pasti akan sentiasa SETIA pada awak seorang je...


Jangan sampai saya hilang sabar dan terus sepak awak jauh-jauh!!


Ehh....ingat saya tak berani ke??


Awak jangan cabar saya tauuuu~~!!






Dalam hubungan kita ni memang kita saling memerlukan antara satu dengan yang lain


Jadi saya kena bersabar melayan kerenah awak


Yer laaa.......Siapa lah saya nii....


Dan awak pun kenalah berlaku adil


Jaga hati saya


Saya pasti akan jaga awak dengan baik


Kita saling menjaga okeyy.....










I LUV U NUFFNANG!


I LUV U NOW & FOREVER!


**encik Advertlets Im Sorry GoodBye~~


























3 comments:

Nurul Harun said...

hehehe, drama lebih tahu.. :D haha

abcmilo said...

ngaangaaangaaaa...;))

eLL_eLyaNa said...

sy nye nuff pon hari tu tibe2 tido dengan lamenye...then baru sy perasan, die tido sbb sy duakan die ngan adverlets...haish...lupe nak bce betol2 syarat2 glitterati...hilang status tu skrg...huhuhuhuhu...goodbye to advertlets to0...T_T

Ka-Chiingg