Kaa-chiingg

Saturday, March 20, 2010

Bersungguh Mencintai Perempuan

gud day everyone!!!!

Oh lelaki-lelaki di luar sana
oh.........
topik itu macam suruh lelaki semua serius dalam bercinta
tapi janganlah serius sangat
nanti bosan pula
maksud saya....................................

bila dah mula memberi cinta
-aduuiii jiwang lah plak aku ni-
korang jangan lah main-mainkan perasaan perempuan itu macam
macam macam macam apa yaaa...
bukan apa...kadang-kadang ada lelaki tak faham :
perempuan tu sebenarnya tengah merajuk dengan lelaki tu
tak pun, tengah bengang dengan lelaki tu..
tak pun, tengah terasa dengan lelaki tu
tak pun, tengah geram nak mati dengan lelaki itu
-cam ada pengalaman kan saya ni..ahaks-


wahai lelaki.......sensitif lah sikit dengan teman wanita tu...
tanya dia kenapa dia tiba-tiba naik angin
mesti tanya kenapa..
jangan biarkan sahaja..
mesti ada sebab dia begitu
kalau tak..takkan nak naik angin gitu jaa
sebab takut nanti hubungan korang makin teruk
nanti lama-lama perempuan tu dah tawar hati..
kene tinggal..
tongango den..
caring-caring sikit
buat perempuan rasa dirinya dihargai
okkk???

selain itu..
bila keluar sama-sama
kalau dia asyik ushar benda tu
tanya dia..
'ente mahu satukah?'
'nanti ana belikanlah'
gitu...
yang perempuan plak..jangan aaa ushar kereta ferarri plak!
-hangus laa weiihh-
sebab kadang-kadang apa yang perempuan tengok tu..
dia teragak-agak nak minta dari kamu wahai lelaki..
tapi dia juga tak mahu beli sendiri..dia nak kamu yang belikan wahai lelaki...

oh lelaki budimannnn....
banyakkan pertanyaan dalam hubungan korang
tapi jangan lebih-lebih plak
tanya sekadar buat perempuan rasa korang sebenarnya ambil berat
bukan tanya 'ente dah makan?'
'ente dah mandi?'
'ente buat apa?'
haiyaaaa...
ini soalan haa...banyak habuk wooo...
tanyalah...tadi mandi guna sabun ke tak
sabun apa...
shampoo apa..
haa..gitu..

haaaa....ini paling perempuan menyampah
janganlah ushar perempuan lain masa korang dating
adoooiiiiiiiiiiiiiii
lagi plak tengok perempuan sexy-sexy
tak bek naaa...
nanti orang sebelah awak tu a.k.a gf korang tu
terasa sangat-sangat
macam:
'alaa...ana tak sexy cam perempuan tu'
'ana tak 'hot' cam perempuan tu'
'aku tak cantik ke?'
takmo takmo takmo..
okkkk??

*ente=kamu
*ana=saya
darah arab yang mengalir kuat dalam darah ini.....

Ka-Chiingg