Kaa-chiingg

Sunday, March 21, 2010

My Favourite Surfing Spot


Semua orang mesti ada tempat kegemaran untuk online.
Saya memilih untuk online di mana-mana sahaja di dalam ruang rumah saya.
Tapi dalam banyak-banyak ruang itu...saya paling suka di sini...lihat gambar di bawah.




Sila lihat gambar katil yang tilamnya nampak gebu empuk itu.

Mesti rasa macam dalam syurga. Sejuk, nyaman, tenang, bahagia....jangan jealous ya!!

(sila jangan sebut "ceh" sebab saya tak suka dengar bunyi itu)

Saya suka ber"online" sambil guling-guling di atas katil.

Macam pelakon hindustan pulak.

Sambil guling-guling online, sambil tengok rancangan TV kegemaran.

Kadang sampai tertidur sebab nyaman sangat tilam gebu empuk lagi wangi itu. Wah....sangat heaven!!

Kan tadi saya beritahu saya suka online di mana-mana sahaja.

Itu termasuklah di luar rumah. Semasa jalan-jalan cari pasal dan secara tiba-tiba dapat idea nak buat topik blog
ah-haaa..
saya online terus dengan wiggy wimax..
senang je..
dengan netbook ku dan wiggy..
-memang bawa ke mana netbook ku ini..ringanlah katakan-

very the small small thing everything
on the go everything
i like...
macam gambar SEXY wiggy di bawah ni


Kalau korang rasa menyampah membaca entry ini, sila beralih ke blog lain. Sebab entry kali ini sangat mengada-ngada sengaja buat orang dengki.

Ini hanyalah cerita saya tentang spot kegemaran saya ketika online
lain orang lain selera
tak gitu?

Dan saya tak sabar menunggu rancangan Project Alpha Season 2 yang akan berlangsung pada 19 April 2010 nanti!!



Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

No comments:

Ka-Chiingg