Kaa-chiingg

Sunday, May 2, 2010

Dalam Hati Ada Hutan



Ape korang ingat taman aje ker tempat yang menarik untuk bercinta? taman aje ke yang ada bunga cantik dan rerama beterbangan? Asal taman jer terus pikir tempat bercinta. Asal ada bunga cantik dan rerama terbang aje terus pikir taman. Ape korang ingat hutan tak boleh jadi tempat bercinta meh? Hutan takde bunga cantik dan rerama terbang meh? isk isk iskk....


inilah yang saya imaginekan..........tapi tak nak lah toyol dua ekor tuu....eeeii.....macam menakutkan aje....ehe ehe....


pastu kadang-kadang hutan tu jadik camnih.....ceria riang ria rasa oren..

Tapi saya suka tu ade air terjun laaaaa...........mane waterfall?????
jap jap saya carikk....
-

-

-

-

-
-ehh....iklan jap-

ngape hutan?? sebab saya rasa hutan lebih tenang dari taman....
-

-

-

-

-
dan hutan lebih asli dari taman sebab kebanyakkan taman adalah buatan rekaan semata-mata....isk isk iskkkk....
-

-

-

-

-

-

-

-

-

-
japp yerr..... tak jumpe lagi irama hutan yang tenang.....nak tunjuk kat korang...
-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-
oppsss....
-

-
yeahhhh...........rasanya ini lebih tenang \(^_*)/


20 comments:

Berd said...

lucah!
tapi ni entry paling aku sayang.
sebab ada perempuan telanjang.

untuk aku? bagitahu dia aku mahu dia.

bhahahhaha!

Frodo Baggins said...

woohaaaa ~~~ pic last mmg menenangkan! wa ghairah! wa bernapsu!!


>>___<<


berd, lu g sunat dulu!

abcmilo said...

bhahahahaaa....

berd

frodo

korang 2 memang jiwa~~~~~kacau!

sebelas said...

berdarah hidung gua :)




http://nomborsebelas.blogspot.com/

abcmilo said...

sebelas: perrhhh...... ade bisul ker???

shey said...

cesh ! lalalala~~

abcmilo said...

shey: ko kenape???

NichKhun said...

ala gambar lucah... abes ilang ilmu... berd tu suke ah gambar gini kan.. aku nak doa bia laptop berd corrupt..

hahahahahahaha

lakov said...

abg abcmila...kat mana waterfall tu?nk cari sungguh tenang zahir dan batin hahahahahahahahah XD

.sweet-ants. said...

erk.
kasi sensord la dey
malu2 hiks

abcmilo said...

NichKhun: ko sumpah berd jadik kondom bhahahahaa....


lakov: abcmila tu saper weih???

sweet-ants: nak malu ape weihh?? itu bukan aku...juge bukan kau... agagagaa...xsengaje...ampunnnn...

Frodo Baggins said...

sumpah beliau jadik cream ky jelly, lagi best! woooha


>>__<<

lakov said...

akhzzz..silap..manaip dlm kegelapan..abcmilo sbnrnyer maafnyer..

uncle said...

uncle menjadi penjungung entry ini sampai ke tua hhahahahaha..nice gambar..suka tgk..(ambil mengelap darah yag terpancut keluar dari idung)

.sweet-ants. said...

hahhaa ni la post terbaik abcmilo.
tgk tu sume nk berdarah idong tu lom kire tempat ber....
kahkahakah!

abcmilo said...

Frodo: cream ky jelly kaler pink prisa stawbery layannnnnnnnn...

lakov: xpe...ko adik lagi..tp jangan panggil aku abang bhahahaaa...

uncle: sy tau uncle suke!! sediakan baldi cepat2. darah idong tuh leh buat penawar aids agagagaa...=)

sweet: mekasey mekasey....ini ryna buat bukan kay...ecehhh....

abcmilo said...

oiitt...
oo...bab entry terbaik...terus ngaku name ryna...
ececece...
terbaik laaa

uncle said...

haram jadah sungguh..uncle bila ke sini cepat benar tangan ni scroll gambar ke bawah...aduhhhhh kenapa kah gambar ini menggganggu kesucian uncle yg masih teruna lagi nih????????????? cara dia pegang payung tu aduhhhh (berfantasi jap)

abcmilo said...

uncle: bhahahahaaaa....sabo uncle..sabo...nak sy dapatkan payung tuh ker??

文章 said...

ssd固態硬碟 外接式硬碟 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 External Storage Solid State Drives 關島機加酒 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 巴里島旅遊 巴里島spa推薦 巴里島機票 巴里島行程推薦 記憶體 情趣用品 情趣用品USB Flash DrivesMemory Cards 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 投資美國物業 美國租金報酬 美國房屋買賣 房地產投資說明會 美國房地產 美國置產須知 美國房屋物件 SD記憶卡 隨身碟 高雄當舖 高雄汽車借款 高雄機車借款 高雄房屋二胎貸款 高雄汽機車免留車

Ka-Chiingg